Saturday, March 21, 2015

Emma Maembong DUTA Shaklee ke???

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Terbaru, emma maembong pun try Vivix Shaklee! Dulu ayu raudhah try vivix...Mereka DUTA SHAKLEE ke??
Tidak. Sebab smua pengguna Shaklee adalah DUTA SHAKLEE! =)


Sejak lebih 50 tahun, jutaan keluarga telah meletakkan kepercayaan mereka kepada Shaklee dalam mencorak gaya hidup sihat yang tidak dapat ditandingi oleh syarikat lain - iaitu dengan menghasilkan produk semula jadi yang selamat DAN terbukti berkesan.

Misi kami di Shaklee adalah untuk menyediakan kehidupan yang lebih sihat dan lebih baik kepada setiap insan. Kami merealisasikannya dengan menghasilkan produk semula jadi yang sungguh luar biasa, yang membuatkan anda teruja untuk berkongsi tentang kelebihan produk kami dengan rakan-rakan anda. 

Setiap produk yang dihasilkan oleh Shaklee dirumus khusus untuk meningkatkan kesihatan, dengan rumusan yang terbukti berkesan dan tidak memudaratkan alam sekitar.

Tiga jaminan kami apabila anda memilih Shaklee – Ia sentiasa selamat, ia sentiasa berkesan, dan ia sentiasa mesra alam.


Vivix tak memerlukan duta produk , tanpa bayaran untuk buat testimoni , tanpa paksaan , tanpa jadi jurucakap jemputan dalam segmen promo tv , the product SPEAKS FOR ITSELF!!! pencinta pencinta vivix sendiri yang dah terjatuh cinta sengaja atau tidak sengaja yang menyebarkan kisah cinta vivix mereka... antaranya , ye.. pemilik instagram di atas!

VIVIX BANTU PESAKIT HEPATITIS B

PESAKIT STROKE SEMBUH DENGAN VIVIX 

PESAKIT DIABETIS, KOLESTROL, JANTUNG AMBIL VIVIX

KANSER SEMBUH DENGAN VIVIX

JATUH CINTA DENGAN VIVIX

VIVIX UNTUK PESAKIT NYANYUK/ALZHEIMER

DEMAM DENGGI SEMBUH DENGAN VIVIX




Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

Setiap pembelian akan disertakan dengan special ebook percuma.

Boleh hubungi or whatsapp 
Adrina 019-9673391.


0 comments:

Post a Comment