Monday, March 16, 2015

Tekanan Darah Tinggi Telan OMEGA OK!

TEKANAN DARAH (HYPERTENSION) - TEKANAN DARAH TINGGI ATAU HYPERTENSION JUGA DIKENALI SEBAGAI “SILENT KILLER” ATAU PEMBUNUH SENYAP KERANA IA TIDAK MEMBERIKAN TANDA-TANDA SYMPTOM ATAU AMARAN

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta.Anda ada darah tinggi?? Rawat segera sebelum parah. Sekiranya penyakit darah tinggi ini tidak dirawat, ia boleh membawa risiko serangan jantung, strok, penyakit buah pinggang dan demensia. 

Faktor-faktor yang mempengaruhinya termasuklah faktor seperti sejarah keluarga, umur, etnik dan gaya hidup seseorang tersebut. 

Tekanan darah yang sihat adalah pada paras 120/80 mm Hg atau lebih rendah.

140/90 mm Hg digunakan sebagai indikator untuk tekanan darah tinggi, tidak mengira usia seseorang itu. 

Angka pertama adalah tekanan sistolik iaitu tekanan apabila jantung mengalirkan darah ke seluruh tubuh anda. 

Angka kedua ialah tekanan diastolik iaitu tekanan ketika dalam keadaan rehat.


Bagaimana Omega Guard Shaklee membantu anda yang mengalami masalah Tekanan Darah Tinggi?

Omega Guard iaitu minyak ikan Shaklee berfungsi mencegah penyakit salur darah danstroke. DHA dan EPA boleh menentang thrombosis, tekanan darah tinggi, melincirkan salur darah dan membantu peredaran darah yang lancar. Oleh sebab itu ia membantu mengekalkan tekanan darah yang normal dan mengelak ketegangan leher atau sakit kepala. 


Testimoni pengguna Omega Guard Shaklee untuk masalah Tekanan Darah Tinggi


Mak makan Omega, tekanan darah maintain

Omega juga merendahkan kolesterol, menghindar pembekuan darah di dalam badan, mengawal masalah obesiti dan mengurangkan risiko penyakit jantung. 

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

Boleh hubungi or whatsapp 
Adrina 019-9673391.


0 comments:

Post a Comment