Tuesday, March 10, 2015

Tambah Berat Badan Cepat!!

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Berat badan kurang? Kurus sangat?? kenapa perlu risau? MEALSHAKE SHAKLEE boleh membantu tambah berat badan anda!


Mealshake shaklee merupakan minuman segera yg berkhasiat, rasanya french vanila flavor, 'segera' disini bermaksud ianya segera diserap, protin berkualiti tinggi dan mudah diserap dalam tubuh manusia dari kanak-kanak sehingga dewasa.


Protin sangatlah penting untuk tumbesaran sihat anak-anak kita. Khasiat yang terkandung dalam Mealshake juga memenuhi keperluan yang diperlukan oleh tubuh kanak-kanak bagi menghadapi hari-hari yang penuh dengan perkara-perkara baru, Mealshake juga boleh membantu meningkatkan selera makan bagi anak yang tak nak makan.

Memang rugi kalau tak beli Mealshake ni, 1tin Mealshake ni untuk seorang anak je boleh tahan dalam 2-3bulan.

Kalau satu keluarga ibu ayah & anak, setin tu boleh tahan satu bulan je, So kalau amik 1set boleh simpan stok dah untuk 1/2 tahun, atau boleh share dengan kawan-kawan sedara mara. 


Dan yg best lagi Mealshakes ni bukan sahaja kaya dgn protin dan kalsium, ia juga kaya dgn vitamin penting terdapat dalam per serving Mealshakes, Vitamin A, Vitamin B12, B6, Thiamin, Riboflavin, Asid Folic, Vitamin C, Vitamin E, Biotin, Vitamin D, Niacin, dan juga mineral2 penting kalsium, iodin, besi, fosforus, magnesium, selenium, chromium, molybdenum, zinc.

Apa tunggu lagi? Boleh dapatkan MEALSHAKE untuk seisi keluarga. Ia membantu tambah khasiat dalam badan. 

Boleh hubungi adrina 019-9673391 untuk mendapatkan MEALSHAKE.



Dapatkan sekarang! =)



0 comments:

Post a Comment