Monday, March 9, 2015

ESP Beri Tenaga Berpanjangan

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:
ESP - Soy Protein Isolate Powder


Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Memandangkan bulan ni promosi ESP. Adrina nak sharing kenapa anda perlukan ESP minuman harian anda.

ESP membekalkan tenaga berpanjangan dengan kebaikan protein berkualiti tinggi daripada tumbuhan


Serbuk ESP Shaklee merupakan sumber protein soya yang lengkap, iaitu 14 gram protein soya bukan GMO berkualiti tinggi termasuk sembilan asid amino penting yang diperlukan untuk proses sintesis protein tubuh.

Berbanding protein daripada sumber daging, telur dan tenusu, ESP juga mengandungi kandungan lemak yang rendah tanpa laktosa dan kolesterol.

Kebaikan Shaklee ESP:

  • Menyediakan sumber tenaga berkekalan dan membantu menahan rasa lapar
  • Mengandungi lima vitamin B penting, separuh daripada Nilai Harian kalsium, serta isoflavon soya. Kajian menunjukkan bahawa soya dapat membantu menyeimbangkan semula hormon semasa tempoh peralihan menopaus*
  • Protein soya bukan GMO ini dihasilkan di bawah Program Pengekalan Identiti atau Identity Preservation Program (IPP), di mana proses penanaman hingga pemprosesan kacang soya dipantau dengan teliti dan dilakukan dalam keadaan terkawal


Yang lagi best bila minum ESP ni, boleh buat resepi sendiri! Selalu adrina mix dengan TWISTER ORANGE! sedap! kekadang mix dengan MILO =)

Boleh try resepi kat atas tu untuk lebih sedap..! Kalau nak pure soya vanilla pun sedap...rasa ESP dah memang sedap. tapi ada orang tak boleh minum pure..so korang boleh mix dengan minuman pilahan anda...jangan mix dengan minuman gas dah la! hehe

Dapatkan ESP dengan harga promosi bulan ni...boleh Whatsapp Adrina 019-9673391 untuk pembelian ESP. Special konsultasi untuk anda. Dapatkan sekarang...!



0 comments:

Post a Comment