Sunday, December 7, 2014

Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Pesakit Stroke

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:
Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Pesakit Stroke

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Entry kali ni adrina nak sharing KEBAIKAN VIVIX SHAKLEE UNTUK PESAKIT STROKE 


Stroke ni menyerang dalam diam, senyap-senyap atau juga di panggil 'silent killer'. Sama hebat seperti serangan jantung. Ramai juga kawan-kawan Mama yang ibu dan ayah mereka di serang strok, malah ada yang sampai meragut nyawa! Memang menakutkan.

Tengoklah statistik yang mengerikan ini! Peningkatan drastik dalam masa satu tahun!

Sebab apa agaknya??

Ya, sebab cara hidup kita, cara pemakanan kita dan cara berfikir kita sebab kita rasa kita tak mungkin akan kena strok. Kebanyakan orang yang terkena serangan strok pun berfikir begitu pada awalnya.

Tapi...jangan risau. Serangan strok sebenarnya BOLEH DICEGAH! Malah jika anda atau ada ahli keluarga anda yang pernah terkena strok, ia juga BOLEH DIUBATI!

Bagaimana nak cegah strok?


1. Banyakkanlah bersenam dan menukar gaya hidup. Kalau sebelum ni malas, cuba rajin-rajinkan diri bersenam secara tetap setiap minggu. Paling tidak 15 minit, tiga kali seminggu.

2. Ubahlah tabiat makan. Kurangkan makanan berkalori tinggi, berminyak, berkolesterol dan berlemak berlebihan. Ini kedengaran klise. Tapi kita memang takkan sedar bilakah masanya lemak, minyak, dan kolesterol itu melekat dalam salur darah, membentuk plak, mengeras lalu menghalang perjalanan darah beroksigen sampai ke otak dan jantung!

3. Kurangkan makanan manis, berkarbohidrat tinggi yang boleh menyebabkan diabetes. Kurangkan garam dalam masakan.

4. Lebihkan pengambilan air kosong (6-8 gelas sehari), banyakkan makan sayur, buah dan makanan berserat.

5. Ambil ubat ikut waktu yang ditetapkan

6. Jalani fisioterapi (bagi pesakit strok)

7. Ambil makanan tambahan yang sesuai.

Bagaimana Shaklee membantu pesakit Strok??



Kebaikan Vivix Shaklee Untuk Pesakit Strok

Pasti ramai yang dah tahu bahawa Vivix Shaklee dapat membantu mencegah serangan stroke malah juga membantu dalam pemulihan pesakit stroke dengan PANTAS!


1. Vivix membantu melindungi dan memperbaiki sel dari peringkat DNA yang typo rosak, mati, abnormal akibat serangan berjuta-juta perosak setiap hari.

2. Vivix membantu mengaktifkan semula sel-sel yang terlibat dalam pengawalan genetik utama yang merosot oleh itu menggalakkan sel menjadi sihat semula.

3. Ramuan 4 jenis bahan utama Vivix menggalakkan pertumbuhan semula mitokondria (iaitu penjana tenaga) dalam setiap sel tubuh kita.

4. Ramuan Vivix juga adalah 10 kali lebih kuat dari resveratrol (iaitu kandungan dalam anggur muscadine) yang sangat membantu keutuhan sel dan meningkatkan hayat sel.

5. Vivix membantu menurunkan kolesterol dalam darah dan menghalang pengoksidaan kolesterol LDL (kolesterol jahat). Oksidasi LDL ini yang menyebabkan serangan kardiovaskular/ jantung.

6. Ramuan Vivix sangat tinggi anti-oksidan yang membantu menguatkan sistem pertahanan tubuh.

7. Ekstrak elderberry membantu dalam perlindungan tubuh terhadap penyakit kardiovaskular, stroke dan serangan jantung.

8. Ekstrak lobak ungu membantu dalam kesihatan salur darah, platlet, dan lipoprotein yang berkebolehan mengurangkan risiko penyakit koronari jantung.

9. Ramuan Vivix sangat membantu dalam pengawalan tekanan darah, menurunkan kolesterol malah membantu dalam pengekalan berat badan ideal.

10. Pengguna Vivix telah menunjukkan bukti bahawa Vivix banyak membantu pemulihan pesakit stroke.






Tak perlu ragu lagi dengan khasiat dan kebaikan Vivix Shaklee. Vivix Shaklee telah melalui ujian klinikal yang ketat setelah penyelidikan bertahun-tahun oleh pakar dan saintis Shaklee.

Dan lagi BEST, Vivix hanya EKSKLUSIF untuk Shaklee!

Vivix ni sangat sedap. Sebotol ada kat rumah adrina. sangat best...pekat sedap. hehe

Cuma sesudu teh sahaja sehari, sebotol boleh sampai hingga sebulan setengah atau dua bulan.

Harga Vivix sebotol cuma RM475. 

ATAU, jadi ahli dan beli dengan harga ahli

ATAU hubungi adrina untuk harga terbaik! =)

=====================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================

***Yuran menjadi ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65RM10 dikenakan oleh pihak Shaklee untuk kos penghantaran KIT SHAKLEE ke rumah anda bagi tujuan pengakrifan ID. Tetapi, jika Adrina sendiri COD KIT SHAKLEE untuk ahli baru. Tiada sebarang cas penghantaran dikenakan. Hanya RM65 dan baki akan dipulangkan kepada anda semasa COD jika anda bank in RM75.

✿ TQ. SIHAT BERSAMA VITAMIN CINTA ✿

0 comments:

Post a Comment