Wednesday, March 18, 2015

Kelebihan dan Kebaikan CoQ10 Health Shaklee

Assalamualikum semua..sekarang saya nak kongsikan KELEBIHAN DAN KEBAIKAN CoQ10 HEALTH SHAKLEE..banyak sebenarnye kebihan dan kebaikan CoQ10 Health Shaklee yang masih orang tidak tahu..
jommm kita baca kelebihannya..


Coenzyme Q10 atau CoQ Health Plus Shaklee antara supplemen yang digembar gemburkan sebagai supplemen yang HEBAT kerana ia mampu meningkatkan stamina, menurunkan berat badan, memerangi cancer dan AIDS dan tak lupa juga sebagai supplemen anti penuaan.


Coq Health Plus Shaklee juga baik untuk pesakit jantung dimana kajian di Italy menunjukkan 80% pesakit jantung menunjukkan improvement dari segi sesak nafas, bengkak buku lali, tidur yang nyenyak selepas 90hari mencuba coq10 ni.

Apa itu Coenzyme Q10?


Coenzyme Q10 boleh didapati melalui makanan kita seharian, seperti didalam daging lembu, ayam, brokoli, bunga kobis, kekacang, bayam dan soya. Namun akibat faktor usia kita yang semakin hari semakin tua, pengambilan supplemen Co Enzim Q10 amat disyorkan setara dengan kandungan Co Enzim Q10 dalam badan yang semakin merosot.


Antara salah satu kebaikkan Coenzyme Q10 (CoQ10) ini adalah menangani serangan jantung yang merupakan pembunuh utama rakyat Malaysia. Pesakit didapati mempunyai rendah CoQ10 di dalam sel-sel otot jantung yang membawa kepada kegagalan jantung untuk berfungsi. 

Hasil kajian double-blind menunjukkan dengan mengamalkan CoQ10 dapat mengurangkan gejala-gejala masalah kegagalan jantung seperti sesak nafas, sukar tidur, dan bengkak. Jadi CoQ10 adalah penyelesaian untuk meningkatkan pengeluaran tenaga di dalam otot jantung, juga meningkatkan kekuatan jantung untuk mengepam darah ke seluruh badan.

Kebaikan dan kelebihan CoQ Health Plus Shaklee

  • menyokong pengeluaran tenaga dalam jantung
  • menggalakkan dan melindungi arteri sihat terhadap pengoksidaan kolestrol ‘jahat’
  • membantu menambah dan mengekalkan tahap Co enzim Q10 dalam darah
  • meningkatkan tenaga dan stamina diri.






Jadi, jika anda ingin dapatkan CoQ10 Health Shaklee, boleh dapatkan dengan adrina. Setiap pembelian akan disertakan dengan ebook secara percuma.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

Boleh hubungi or whatsapp 
Adrina 019-9673391.

0 comments:

Post a Comment