Monday, March 23, 2015

Selalu Lenguh Badan Selepas Bangun Tidur??

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Adakah anda selalu lenguh-lenguh badan bila bangun tidur?? 

Nak lebih bertenaga selepas bangkit dari tido?? jawapan dia adalah OSTEMATRIX SHAKLEE.


Mengekalkan kesihatan tulang secara optima adalah penting bagi mendapatkan kesihatan optima menyeluruh. Ia merupakan kerangka yang menyokong berat badan dan organ utama seperti paru-paru, jantung, hati dan ginjal serta membolehkan kita menggerakkan otot-otot dan tubuh secara bebas.


" Kalsium penting untuk pembentukan dan penyelenggaraan tulang dan gigi, pembekuan darah, denyutan jantung yang normal dan rembesan hormon"

Sejauh mana kita mengambil berat tentang kesihatan tulang, gigi, otot dan sendi yang setiap hari kita gunakan ni. Yang selalu kita dengar keluhan dan aduan. Bila dah sakit nak bergerak, nak makan, nak tunduk, nak buat kerja pun jadi susah.

Ada yang amalkan pemakanan berkhasiat, yang kaya dengan sumber kalsium seperti :


 Bagi individu yang tidak mengambil kalsium dengan kadar yang cukup daripada sumber makanan dan minuman/tidak dapat untuk membuat perubahan dalam tabiat makan mereka, supplemen kalsium perlu untuk membolehkan tulang terutamanya mendapatkan khasiat kalsium yang mencukupi.



Jika anda adalah seorang yang mudah stress, mudah kejang, ada masalah water retention, sembelit dan pra haid, pastikan anda memberi peluang diri anda mengubah nasib anda dengan Ostematrix.


Jika anda seorang yang bekerja dan sering keletihan, ostematrix antara jawapan terbaik membantu anda kekal bertenaga dan bersemangat!


Jika anda seorang ibu mengandung, ostematrix membantu mengelakkan kekejangan dan sakit tulang belakang.
Jika anda seorang ibu yang menyusu, ostematrix membantu pengeluaran susu anda dengan lebih baik provided prinsip utama penyusuan diamalkan.


Jika anda seorang wanita, ostematrix membantu mengurangkan risiko kereputan tulang (osteoporosis)
Jika anda mempunyai masalah berat badan berlebihan, anda perlukan ostematrix demi memastikan kepadatan tulang anda mengampu tubuh badan anda!



OSTEOMATRIX SHAKLEE SESUAI PADA
  • Mereka yang selalu mengalami sakit2 kaki, sakit2 sendi, sakit di bahagian tulang belakang, sejuk2 badan, rasa bisa di tapak kaki, kebas atau terasa seperti kaki dicucuk2 dengan jarum.
  • Sakit kepala yang teruk dan berhari2.
  • Mereka yang mempunyai masalah pecah2 di telapak kaki dan rekahan di tumit kaki.
  • Mereka yang sedang menjalani fisioterapi.
  • Mereka yang mempunyai masalah kekangan pengambilan bahan2 tenusu seperti susu. Mereka yang mudah keletihan dan tidur yang kurang membuatkan golongan ini mudah letih dan sukar untuk bangun tidur.
  • Mereka yang mengalami PMS yang sangat teruk sehingga terpaksa mengambil pil penahan sakit setiap kali datang bulan.
  • Mereka yang mempunyai masalah kesihatan yang berkaitan dengan darah.

TESTIMONIALS PENGGUNA SHAKLEE OSTEMATRIX







Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

Setiap pembelian akan disertakan dengan special ebook percuma.

Boleh hubungi or whatsapp 
Adrina 019-9673391.

0 comments:

Post a Comment