Wednesday, March 18, 2015

Testimoni Set Gout Shaklee

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Sebelum ni adrina ade sharing entry mengenai SET GOUT SHAKLEE BEST kan..so kali ni adrina nak share lagi testimoni hebat yang ambil set gout Shaklee. Tapi sebelum tu, kita share sikit vitamin shaklee yang membantu masalah gout ni.

Bagaimana SHAKLEE membantu pesakit GOUT?


1. Alfalfa- untuk menyingkirkan toksik secara lembut dari badan. Namun pengambilan alfalfa memerlukan pesakit mengambil air yang banyak utk melancarkan proses detoks ini.

2. Performance drink- memelihara kandungan bendalir dalam badan supaya mencukupi untuk mengelakkan dehidrasi.Penting untuk pesakit gout mempunyai bekalan air mencukupi dalam badan untuk proses perkumuhan asid uric.

3. OmegaGuard- Ini sangat penting bagi pesakit yang mengalami gout yang sangat teruk. Omega penting untuk mengelakkan inflamation pada sendi-sendi pesakit. Ianya sebagai langkah berjaga-jaga sebelum bengkak itu menjadi lebih teruk.

4. AJHT- ni mampu meningkatkan keselesaan sendi dalam jangka masa seawal 5 hari - 25% lebih pantas dari jenama lain. Antara lain, bagus kalau pesakit gout ambil AJHT ni sebab mampu meningkatkan cushioning pada sendi. Glukosamin yg diekstrak daripada jagung membantu memelihara rawan, memelihara tisu penghubung yg sihat sebab Zink, Kuprum, Manganese dan Vitamin C membantu membina kolagen dan lain2 komponen tisu penghubung yg memberi kekuatan dan struktur kepada sendi.

TESTIMONI SET GOUT





Jadi, jika anda nak beli untuk parents yang ada penyakit gout atau anda sendiri mempunyai masalah yang sama, boleh dapatkan SET GOUT Shaklee dengan adrina.  Setiap pembelian akan disertakan sekali dengan ebook percuma.

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

Boleh hubungi or whatsapp 
Adrina 019-9673391.

0 comments:

Post a Comment