Sunday, March 22, 2015

Rita Rudaini Pun Ambil MEALSHAKE untuk Anak Dia!

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta.Pelakon cantik Rita Rudaini pun ambil Shaklee untuk anak dia!


Untuk entry hari ni, adrina akan share serba sikit tentang Mealshake Shakee yang menjadi pujaan hati Rita Rudaini. Seperti yang kita tahu, Rita Rudaini adalah ibu tunggal kepada 2 orang cahaya mata yang sangat comel. Tambahan pula dia sibuk dengn urusan kerja iaitu berlakon. So sentiasa berjauhan dengan anak2 beliau. Bila anak tidak sihat, tentunya ibu akan risau.


Kenapa Mealshake Shaklee ni menjadi pujaan hati ibu-ibu ya? Ini kerana kebanyakkan ibu-ibu mahukan anak kesayangan mereka mendapat nutrisi yang lengkap dalam pemakanan mereka setiap hari. Terutamanya bagi ibu-ibu yang sibuk dan tidak dapat menyediakan makanan yang seimbang untuk anak mereka. 



Tambahan pula, kanak-kanak juga tidak gemar mengambil sayur dan buah-buahan. Oleh itu, makanan tambahan seperti Mealshake Shaklee menjadi pilihan ramai.


Mealshake Shaklee

Ini adalah gambar yang Rita Rudaini muat turun di dalam Instagram beliau.

“Utk ank2 mommy mmg bg susu + milkshake.ank2 mmg suka sgt.bg mommy mahal xpe asalkan mereka sihat”


Apa hebatnya Mealshake Shaklee ni? Apakah itu Mealshake Shaklee?

Mealshake Shaklee menyediakan hidangan lengkap yang menyediakan 24 jenis vitamin dan asid amino serta nutrisinya mudah diserap untuk kegunaan seharian. Ia diperbuat daripada bahan semulajadi seperti buah-buahan, sayur-sayuran, kacang soya, lactalbumin (sejenis susu) dan lain-lain.

Lactalbumin adalah bahan yang terbaik dan mengandungi orgamisma protin yang sangat berkualiti dan mudah diserap ke dalam sistem tubuh dari peringkat bayi hingga ke orang dewasa.


Mealshake Shaklee sangat sesuai bagi kanak – kanak yang mengalami?


1) Selalu demam dan selsema - ibu mesti susah hati bila anak sering sakit dan ibu juga tentunya sering mengambil cuti kecemasan kan? Bila anak jarang sakit, maka ibu tentunya senang hati untuk ke pejabat dan tidak perlu sering mengambil cuti lagi. Bos pun tak lah bising.

2) Sembelit – disebabkan di dalam Mealshake Shaklee mengandungi fiber, maka proses pembuangan akan menjadi lebih lancar.

3) Kurang selera makan – Bila anak dah mula berselera untuk makan, tidaklah membazir lauk2 yang ibu masak. Ibu pun bolehlah mereka pelbagai resepi.


Tiada seorang ibu pun di dunia ni mahu melihat anak mereka sakit. Tentunya anda cemburu melihat anak orang lain debab dan sentiasa ceria. Sekiranya anda ingin melihat anak anda ceria dan sentiasa aktif, Mealshake Shaklee adalah makanan tambahan yang paling sesuai untuk anak anda.

Tetapi awas! Mealshake Shaklee hanya sesuai untuk Bayi Atas 1 Tahun dan TIADA ALAHAN pada susu lembu SAHAJA

MEALSHAKE UNTUK ANAK SEMBELIT

Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli nanti.

Setiap pembelian akan disertakan dengan special ebook percuma.

Boleh hubungi or whatsapp 
Adrina 019-9673391.

0 comments:

Post a Comment