Wednesday, November 5, 2014

Testimoni SET KURUS SHAKLEE BERKESAN

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:  
Testimoni SET KURUS SHAKLEE


Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. harini adrina nak share testimoni yang mengamalkan SET KURUS SHAKLEE


Customer ni bila dah kurus nampak lagi comei pulak kan. hihi

TESTIMONI SENDIRI:

Actually beberapa bulan yang lepas adrina ada ambil alfalfa dengan tujuan nak buang toksik dalam badan taw sb dulu iools bnyaklaa jerawat dimuka (hurm).  

Siap makan 6biji alfalfa sehari. air masak 3liter minum sehari bawak pergi opis (barang paling berat bawak g opis) dengan harapan supaya toksik dalam badan keluar cepat2. 

so boleh la VITAMIN KECANTIKAN yang time tu adrina makan senang serap dalam tubuh.  Lebih kurang dalam seminggu ke dua minggu macam tu, berat adrina turun 3kg dari 49kg ke 46kg! mak ai... lepas tu terus kurangkan dos alfalfa...sb takot kurus sangat!! dahlaa nak dekat2 nak kawin time tu...hihi

Makan alfafa memang akan senang membuang ye sebab alfalfa akan buang lemak dan toksik kita yang berlebihan tapi dengan syarat tertentu la! nak taw syaratnya?? 
JOM WHATSAPP ADRINA 019-9673391

KONSULTASI ISTIMEWA UNTUK SEMUA PELANGGAN ADRINA.

==============================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391



✿ FREE SPECIAL CONSULTATION ✿

✿ FREE SPECIAL e-Book ✿

Jika nak Adrina COD area PUCHONG, SRI KEMBANGAN, USJ, SHAH ALAM, BANDAR KINRARA, PUTRA HEIGHT boleh hubungi Adrina untuk temujanji. 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)

====================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN HARGA AHLI?





***Yuran menjadi ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65. RM10 dikenakan oleh pihak Shaklee untuk kos penghantaran KIT SHAKLEE ke rumah anda bagi tujuan pengakrifan ID. Tetapi, jika Adrina sendiri COD KIT SHAKLEE untuk ahli baru. Tiada sebarang cas penghantaran dikenakan. Hanya RM65 dan baki akan dipulangkan kepada anda semasa COD jika anda bank in RM75.


✿ TQ. SIHAT BERSAMA VITAMIN CINTA ✿

0 comments:

Post a Comment