Monday, November 3, 2014

Hot Bersama Suami!

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:
Vitamin Untuk Keintiman Suami Isteri



Bagi wanita dah dah berkahwin lama dan dah ada anak mesti mahu terasa seperti MALAM PERTAMA kan. huhu yang dah kawin jela kot paham. hihi



Hubungan seksual memainkan peranan penting dalam hubungan rumahtangga. Jangan pandang remeh ye bab ni. baik sang suami atau si isteri.. Jangan sampai prestasi suami isteri hambarrrrr!



Ada juga pasangan mengalami kedinginan sekali sekala. Mungkin kepenatan melayan rutin harian di pejabat, stress dengan tugasan yang diberi, balik rumah anak pula meragam dan sebagainya. Ini semua menyebabkan kita kadang kala keletihan lahiriah dan batiniah. Detik kesuraman alam rumah tangga ini jangan dibiarkan ia tidak bernoktah. Lakukan sesuatu!!!!

Jadi, bagaimana untuk kita kembalikan keintiman suami isteri?? Jawapannya adalah “Vitamin Cinta” daripada Shaklee iaitu Vitamin E dan juga Alfalfa. 



1) Vitamin E: adalah vitamin yang paling lengkap di pasaran. Mengandungi 10mg selenium semulajadi yang membantu tubuh kita menyerap vitamin E, memelihara membrane sel-sel, sel darah merah dan tisu-tisu otot.

Ia juga adalah penyahtoksik semulajadi logam berat seperti raksa, cadmium dan mengukuhkan anti-oksidan dan melindungi retina. 

Kenapa para suami perlukan Vitamin E ini kerana selain daripada terkenal sebagai vitamin anti penuaan dan bagus untuk jantung, vitamin E ini dapat meningkatkan kelestarian seksual dan tenaga dengan membekalkan oksigen yang lebih. 

Ia juga dapat meningkatkan kualiti air mani dan mempunyai kesan bermanfaat dan perlindungan terutama pada motilitas sperma.


Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual lelaki:

Lebih tenaga (seksual)
Ereksi yang lebih lama
Lebih mudah terangsang
Libido yang lebih kuat
Orgasma yang lebih kerap dan bersemangat

Peranan Vita-E Untuk kesihatan seksual wanita:

Lebih tenaga (seksual)
Lebih mudah terangsang
Libido yang lebih kuat
Untuk menstabilkan hormon seks/ kewanitaan, terutama bagi ibu menyusu yang mempunyai kandungan hormon prolaktin (hormon menyusu) yang tinggi.


2) Alfalfa Complex:bagus untuk wanita kerana alfalfa adalah raja kepada tumbuhan yang mempunyai 1001 khasiat di dalamnya. Alfalfa dapat mengecutkan semula rahim selepas bersalin dan merapatkan kembali bahagian intim wanita. 

Masalah-masalah wanita yang lain seperti keputihan juga dapat di atasi. Alfalfa ini juga dianggap sebagai Kacip Fatimah moden yang dapat mengatasi pelbagai masalah yang berkaitan dengan wanita. Selain itu Alfalfa berfungsi sebagai detoksifikasi, merawat alahan, menyingkirkan lemak dan kolesterol dan juga dapat mengatasi masalah letih.

Alfafa Complex ( dikenali juga sebgai Kacip Fatimah Shaklee )

-membantu mengurangkan masalah keputihan-mengurangkan masalah 'kering' ketika bersama
-memberikan orgasma yang lebih kerap dan bersemangat
-membantu detoks dan mengurangkan masalah sembelit
-berfungsi sebagai perapat

Testimoni:





===============================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Jika nak Adrina COD area PUCHONG, SRI KEMBANGAN, USJ, SHAH ALAM, BANDAR KINRARA, PUTRA HEIGHT boleh hubungi Adrina untuk temujanji. 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================




0 comments:

Post a Comment