Tuesday, November 4, 2014

Set Rawatan Ekzema Peringkat Umur

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG
Set Ekzema Mengikut Umur




Ekzema adalah antara penyakit kulit yang sering kali dialami oleh masyarakat kita dari usia bayi sehinggalah dewasa. Orang dewasa pun akan mengalami penyakit ekzema ini. Dan apabila mengandung ekzema akan lebih teruk mungkin kerana perubahan hormon dalam badan semasa mengandung. 

So, hari ini Adrina nak kongsikan dengan anda semua antara supplemen yang boleh diamalkan bagi pesakit ekzema ini dari bayi sehinggalah dewasa.

BAYI BERUSIA KURANG DARI 1 TAHUN



Bagi mommies yang menyusukan anak yang menghidap ekzema, mommies boleh mengamalkan ESP Soy Protein Isolate Powder dan OmegaGuard. Ianya akan disalurkan menerusi penyusuan susu ibu kepada anak. 

Disamping itu mommies pun boleh mendapat khasiatnya...alaa 2 in 1 org kata =) anak dapat ibu pun dapat khasiatnya.

Selain itu, Herbal Blend Krim boleh disapukan untuk bayi yang mengalami masalahekzema kering bagi mengurangkan rasa gatal dan pedih. Sekiranya ada luka pada kulit boleh disapukan pula dengan Vitamin E pada bahagian luka.

KANAK-KANAK BERUSIA 1 TAHUN KE ATAS


Bagi kanak-kanak berusia setahun keatas pula, boleh mengamalkan OmegaGuard dan juga MealShakes. OmegaGuard dapat menguatkan membran sel, mencegah radang kulit dan mengurangkan kegatalan. MealShakes pula kaya dengan multivitamin untuk tisu kulit dan menghilangkan parut.

Herbal Blend Krim dan Vitamin E boleh digunakan untuk sapuan luaran.

REMAJA DAN DEWASA


Bagi remaja dan orang dewasa pula, antara supplemen yang boleh diamalkan ialah ESP Soy Protein, Vitamin E, GLA Complex, OmegaGuard dan juga Alfalfa.

ESP Soy Protein - membantu penghasilan sel kulit yang sihat, anjal dan gebu.

Vitamin E - membantu merawat kulit yang rosak dan juga dapat membantu memudarkan parut dengan berkesan. Vitamin E Shaklee mengandungi ekstrak biji anggur yang mempercepat proses membaikpulih kulit dan juga mempertingkat sistem imunisasi melawan eczema.

OmegaGuard - membantu mengekalkan kulit dalam keadaan lembap dan mencegah keradangan kulit & mengurangkan kegatalan.

Alfalfa - membantu meningkatkan kekuatan sistem dalaman tubuh dengan bertindak sebagai menyahtoksin.

Herbal Blend Krim boleh digunakan untuk sapuan luaran. Ia mengandungi herba semulajadi untuk melegakan gatal dan pedih akibat luka ekzema.

TESTIMONI SET EKZEMA SHAKLEE






===============================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Jika nak Adrina COD area PUCHONG, SRI KEMBANGAN, USJ, SHAH ALAM, BANDAR KINRARA, PUTRA HEIGHT boleh hubungi Adrina untuk temujanji. 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================




0 comments:

Post a Comment