Tuesday, November 11, 2014

Sembuhkan Kurap!!

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:
Anda ada KuRAP???



Eee..KURAP!

Biasanya itulah respon pertama yang akan terpacul dari mulut sesiapa saja bila tengok kurap pada kulit sendiri atau orang lain..ye, kurap memang mengganggu. 

Bagi yang mengalaminya, kurap akan menyebabkan gatal-gatal yang serius terutamanya dalam cuaca panas hingga tahap boleh menganggu fikiran. Lagi, penyakit kurap boleh berjangkit dan ia boleh berjangkit melalui sentuhan atau objek yang mempunyai kulat diatasnya contohnya berkongsi tuala, pakaian malah sikat rambut!


Kurap adalah sejenis penyakit kulit yang disebabkan jangkitan sejenis kulat. Suhu panas dan lembap atau kulit yang sentiasa lembap akibat fabrik yang tidak menyerap peluh menggalakkan kurap tumbuh atau berjangkit. Tambah pula dengan sistem imunisasi tubuh yang lemah, kurap akan lebih mudah merebak dan kembali menyerang. 

Jangkitan juga boleh berlaku antara haiwan dan manusia..So jika tengok kucing kurap tu sila jangan sentuh ye..

Namun anda tak perlu risau sekiranya bermasalah dengan kurap kerana vitamin Shaklee boleh membantu untuk hilangkan kurap dengan mudah dan mencegahnya dari kembali.

Ciri-ciri fizikal kurap:
  • plak kemerah-merahan dan bersisik berbentuk seperti gelang dan boleh membesar jika tidak dirawat.
  • adakalanya berbintik-bintik merah dan ada bisul halus
  • boleh berulang walaupun telah dirawat bergantung pada sistem ketahanan (imunisasi) tubuh seseorang

Merawat kurap biasanya menggunakan ubat antikulat bergantung pada saiz dan kekerapan serangan kurap. Ada yang berbentuk pil untuk dimakan dan juga krim untuk disapu mengikut jadual yang betul. Pastikan anda mendapat ubat-ubatan dan nasihat dari pengamal perubatan yang arif mengenainya kerana sesetengah ubat boleh mendatangkan kesan sampingan.

Elakkan dari membeli ubat tanpa preskripsi terutamanya jika dalam masa yang sama anda juga sedang mengambil ubat-ubat lain.

Bagaimana SHAKLEE Membantu KURAP?


Vitamin Shaklee yang boleh membantu menghilangkan kurap dengan mudah dan berkesan ialah:

1) Garlic :
  • ia mengandungi bawang putih yang secara semulajadinya bertindak sebagai antibiotik yang boleh melawan jangkitan kulat. Ia membantu mengelakkan kulat kurap dari kembali tumbuh.

2)GLA Complex:
  • ia mengandungi minyak borage dan vitamin E yang secara semulajadi mengurangkan keradangan kulit iaitu kegatalan, ekzema, kulit kering termasuk gejala kurap.

3)Alfalfa Complex:
  • membantu tubuh membuang sisa-sisa toksin, melawan alahan dan jangkitan kulit

Vitamin-vitamin Shaklee diyakini berkesan dan tidak mendatangkan kesan-kesan sampingan negatif sebab itu ia selamat digunakan untuk jangka masa panjang.

Harga untuk Garlic Complex (60 biji) ialah RM47.50
Harga untuk GLA Complex (60 biji) ialah RM91.25
Harga untuk Alfalfa Complex (330 biji) ialah RM53.75

Harga yang adrina bagi ni hanyalah harga runcit taw. Boleh pm adrina untuk harga lebih jimat =)

=====================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================



***Yuran menjadi ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65RM10 dikenakan oleh pihak Shaklee untuk kos penghantaran KIT SHAKLEE ke rumah anda bagi tujuan pengakrifan ID. Tetapi, jika Adrina sendiri COD KIT SHAKLEE untuk ahli baru. Tiada sebarang cas penghantaran dikenakan. Hanya RM65 dan baki akan dipulangkan kepada anda semasa COD jika anda bank in RM75.

✿ TQ. SIHAT BERSAMA VITAMIN CINTA ✿


0 comments:

Post a Comment