Thursday, November 13, 2014

MURAH: Hilangkan Jeragat

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG: 

Hilangkan Jeragat dengna Collagen Shaklee!


Assalamualaikum dan salam vitamin cinta..Adrina nak cerita KEBAIKAN COLLAGEN.  Tapi sebelum tu, jom kita layan info kolagen...

1. APA ITU KOLAGEN / COLLAGEN?

Kolagen atau collagen adalah tisu penyambung yang membantu dalam mengekalkan kekuatan dan keanjalan kulit, rambut, kuku, ligamen, otot, tulang, sendi, tendon, mata, gusi dan saluran darah. Lebih kurang 72% daripada kulit adalah kolagen dan 80% tulang adalah kolagen. Kornia mata kita pun sebenarnya adalah kolagen

2. APA FUNGSI KOLAGEN / COLLAGEN?

Kolagen bertindak melindungi organ kita seperti hati, perut, jantung, paru-paru, saluran dara, sel otak dan organ dalaman lain. Kalau untuk organ luaran, kolagen membantu dalam kecantikan dan kesihatan. Kulit jadi licin dan berseri, tiada jerawat atau jeragat, jadi awet muda, jadi ejen anti penuaan dan paling best, boleh bantu mencegah penyakit.

3. APA ITU SHAKLEE COLLAGEN POWDER (SCP) ?
Mesti la kita nak tahu, ape yang best sangat pasal Shaklee Collagen Powder ni.

Shaklee Collagen Powder ni memang semulajadi dan sumber kolagen yang hebat. Sebab? Sebab Shaklee Collagen Powder mengandungi 4,000mg proprietari Red Snapper Scale (RSS) kolagen iaitu kolagen yang sangat berkualiti tinggi, tulen, lasak dan elastik yang diestrak daripasa sisik ikan Snapper. Ikan Snapper ni kalau orang Malaysia panggil ikan merah.


Lepas tuh, selain kolagen ikan tadi ade beberapa bahan utama lain yang dimasukkan kedalam Shaklee Collagen Powder ni. Ade estrak biji benih camellia Japonica, ade estrak Pfaffia, estrak kerang kerangan, lactobacillius acidophilus, vitamin C dan vitamin B. Semua bahan-bahan ni digabungkan untuk meningkatkan kadar keberkesanan RSS yg kita dok citer tadi tu.

4. APA BEZANYA SHAKLEE COLLAGEN POWDER DENGAN COLLAGEN LAIN?


Shaklee Collagen Powder ni dibuat daripada kolagen bermolekul sangat ringan lebih kurang 1,00 Dalton aje. Lepas tuh asid amino nye sangat tinggi pulak. Dalam 3000. Kalau jisim molekul biasa, lebih dari 300,000 Dalton pastu asid aminonya 20-50 aje.. Waaaa, beza gila tuh! Sebab tu la Shaklee Collagen Powder ni berkesan!

Bila Shaklee Collagen Powder ni jugak mempunyai jisim molekul yg sangat rendah maka mudahlah diserap badan dan usus kita. Bila senang serap dapatlah bantu tingkatkan sintesis kolagen pada lapisan dermis kulit kita ni dengan berkesan. Ha, faham tak? 

Lepas tuh, Shaklee Collagen Powder ni mempunyai sel kepaduan yang sangat tinggi dan mempunyai kapasiti untuk mengekalkan kelembapan kulit kita. 1 gram asid hialuronik boleh menahan air sebanyak 6 liter. Hebat kan? 

Ramuan Shaklee Collagen Powder ni tiada pengawet atau bahan tiruan ye. Semua 100% semulajadi. Pewarna pun tkde, gula pun tkde atau bahan terlarang lain semua takde. 

Senang pulak tu nak bawak pegi mana-mana pun. 1 sachet tu boleh letak dalam poket seluar, handbag, purse atau letak dalam kereta atau kereta sorong anak. 

Dan last sekali, sangat mudah larut. tayah la dok beriya sangat nak kacau-kacau
5. APA KEBAIKAN SHAKLEE COLLAGEN POWDER?
Banyak manfaatnya Shaklee Collagen Powder ni. Ni adalah antaranya:
  • Mengembalikan keanjalan kulit
  • Meningkatan kelembapan kulit
  • Mengelakkan kulit kering
  • Mencerah dan mengurangkan pigmentasi dan jeragat di wajah
  • Menegangkan payudara dan punggung
  • Anti-penuaan
  • Mengurangkan kedutan
  • Mengecilkan lubang pori-pori di wajah
  • Mengurangkan 'eye bag'
  • Meningkatan kecergasan tubuh badan
  • Memberikan kesuburan rambut 

Ujian klinikal ke atas Shaklee Collagen Powder membuktikan 71% pengguna mempunyai tesktur kulit yang lebih gebu selepas mengggunakannya selama 8 minggu berturut-turut

  • 69% peningkatan terhadap kelembapan kulit
  • 75% peningkatan terhadap kelicinan kulit
  • 90% peningkatan terhadap keserian wajah dan kulit
  • 80% pengurangan kedutan diwajah
6. SIAPA YANG KENE AMBIL SHAKLEE COLLAGEN POWDER?
  • Ada kedutan dekat wajah
  • Ade jeragat dan bintik hitam
  • Ade 'eye bag'
  • Ade pori-pori besar
  • Kulit lesu dan mudah kering
  • Kelihatan tua dari umur sebenar (Oh no!!!)
  • Sakit belakang dan sakit sendi
  • Ada pigmentasi dan kulit tona tak sekata
  • Gusi tak sihat
  • Garis halus di leher
  • Payudara kendur dan punggung pun tak perky (heheehe)
  • Kuku senang pecah
  • Ada lingkaran hitam bawah mata
  • Rambut kering lepas tu ada bercabang pulak dihujungnya

7. TESTIMONI










Boleh dapatkan Collagen dengan Adrina ye. harga diskaun terbaik untuk semua pelanggan adrina. siap ada ebook! =)


=====================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================



***Yuran menjadi ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65RM10 dikenakan oleh pihak Shaklee untuk kos penghantaran KIT SHAKLEE ke rumah anda bagi tujuan pengakrifan ID. Tetapi, jika Adrina sendiri COD KIT SHAKLEE untuk ahli baru. Tiada sebarang cas penghantaran dikenakan. Hanya RM65 dan baki akan dipulangkan kepada anda semasa COD jika anda bank in RM75.

✿ TQ. SIHAT BERSAMA VITAMIN CINTA ✿

Reactions:

0 comments:

Post a Comment