Thursday, December 4, 2014

Vagina Kembali Rapat Dan Mengigit Dengan Shaklee

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:
Vagina Kembali Rapat Dan Mengigit Dengan Shaklee

Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Entry kali ni adrina nk share topik hot sikit. macam mana nk bagi vagina kita rapat mengigit! aw! khas untuk mak mak dara yee =)


Mak dara wajib baca!

Perhatian! Perhatian! Perhatian untuk mak-mak dara sahaja. Sila baca entri ini sampai habis. Tapi kalau yang masih solo nak baca juga, apa salahnya. 

Masalah ini sering dialami oleh wanita selepas bersalin. Hubungan suami isteri kian hambar tidak sehangat malam pertama dulu. Kenapa menjadi hambar? Adakah kerana vagina tidak rapat dan menggigit ketika fasa awal perkahwinan?


Kelazimannya ramai wanita mengalami masalah ini. Wanita selepas melahirkan anak akan berasa susah hati lantaran alat sulit menjadi longgar dan tidak menggigit seperti malam pertama perkahwinan. Apapun isteri tidak boleh dipersalahkan 100% dalam hal ini. Melahirkan zuriat untuk suami adalah perbuatan yang sangat mulia dan besar ganjaran pahalanya. Betul tak? Para suami jangan nak menafikan pengorbanan isteri anda!

Semasa proses mengandung, banyak perubahan berlaku kepada wanita terutamanya perubahan hormon, perubahan fizikal daripada segi luaran mahupun dalaman. Size pelvik wanita akan berubah menjadi besar bagi menyokong pembesaran janin. 

Disebabkan lantai pelvik berubah maka vagina pun berubah nak-nak semasa proses kelahiran yang normal. Semasa proses melahirkan anak, dinding vagina dan otot di sekeliling yang menyokong akan meregang bagi membuka laluan bersalin. Bagi yang pertama kali bersalin dan size bayi besar, pembukaan vagina dan dinding berkemungkinan akan koyak. 


Semasa proses kelahiran, doktor akan melakukan episotomi berdasarkan keadaan tertentu bagi memudahkan kepala bayi keluar. Jahitan luka tersebut akan sembuh dalam masa kurang seminggu. Bagi mempercepatkan cantuman jahitan ambik Zinc Complex

Vagina kembali rapat dan menggigit dengan Shaklee

Kini para isteri tidak perlu risau dan bimbang kerana dengan mengamalkan vitamin Shaklee ia mampu membuatkan encik suami kembali gembira dan bertambah sayang kepada isterinya. Aaaauww!

Adrina pernah share sebelum ni SET KEINTIMAN SUAMI ISTERI. boleh rujuk untuk details...suami isteri kena makan ye..baru auummm! =)

Vitamin E Shaklee


Peranan vitamin E Shaklee kepada suami adalah:

Memberikan lebih tenaga untuk tempoh yang lebih panjang. 
Tahap ereksi yang lebih lama. 
Suami akan lebih cepat untuk teransang. 
Proses orgasme lebih kerap dan suami lebih puas. 

Peranan Vitamin E kepada isteri adalah: 

Memberikan lebih tenaga untuk tempoh yang lebih panjang. 
Merapatkan dan mengetatkan kembali bahagian sulit. 
Tahap ereksi isteri juga lebih lama. 
Isteri juga lebih mudah untuk teransang. 
Memberikan kestabilan kepada hubungan suami dan isteri memandangkan ibu yang menyusu mempunyai hormon menyusu yang tinggia (kandungan prolaktin). 

Peranan Alfalfa Complex Shaklee kepada isteri:


Bagi wanita, disarankan agar mengambil sekali dengan Alfalfa kerana Alfalfa Shaklee berfungsi : 

Membantu mengatasi masalah pelincir atau bahagian sulit kering ketika bersama suami. 
Membantu mengatasi masalah keputihan. 
Membantu untuk detoks dan mengatasi sembelit (kepada yang berkenaan). 

Kebahagiaan rumah tangga amat bergantung bagaimana pasangan suami isteri mengemudi bahtera rumahtangga mereka. Jika hubungan keintiman semakin hambar, silalah lakukan sesuatu untuk menghangatkan kembali cinta anda. 

Perkahwinan bukan untuk sehari dua tetapi untuk sepanjang hayat. Pelaburan yang bijak seperti membeli vitamin cinta Shaklee mampu menyemarakkan cinta suami isteri. 


PERHATIAN: 
Bulan ni ada PROMOSI VITAMIN E & VITAMIN C SHAKLEE!! Boleh dapatkan dengan adrina ye. Harga menarik menanti anda...boleh watsap adrina..setiap pembelian akan dapat e-book ye..memang jimat beli pax promosi ni...=)



=====================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================

***Yuran menjadi ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65RM10 dikenakan oleh pihak Shaklee untuk kos penghantaran KIT SHAKLEE ke rumah anda bagi tujuan pengakrifan ID. Tetapi, jika Adrina sendiri COD KIT SHAKLEE untuk ahli baru. Tiada sebarang cas penghantaran dikenakan. Hanya RM65 dan baki akan dipulangkan kepada anda semasa COD jika anda bank in RM75.

✿ TQ. SIHAT BERSAMA VITAMIN CINTA ✿

0 comments:

Post a Comment