Thursday, February 12, 2015

Tips Untuk Anak Yang Susah Nak Makan

PENGEDAR SHAKLEE PUCHONG:
Tips Untuk Anak Yang Susah Nak Makan


Assalamualaikum dan salam vitamin cinta. Anak anda susah sangat nak makan? bagi itu tak nak, ini tak nak, semua tak nak??!! mesti ibu di luar sana risau takot-takot anak tak cukup khasiat. Lagi-lagi yang semakin membesar, ibu lagi risau kot-kot boleh menjejaskan tumbesaran anak-anak jika tak cukup khasiat.

Jadi untuk membantu ibu di luar sana, boleh la mencuba Meal Shakes Shaklee ni kerana ia sangat berkhasiat. Walaupun ia adalah instant tetapi ia merupakan makanan yang rendah lemak da rendah glisemik.


Ini dia Meal Shakes....Yang Lazat Tuuu....Aroma French Vanilla Yang Wangi.... Sama ada bole bancuh dengan milo or bole campur dalam susu mereka. Telah dipercayai dan memberikan kesan yang positif kepada anak-anak mereka yang telah mencuba..

Kebaikan Mealshakes Shaklee

Meal Shakes merupakan sumber protein + 19Vitamin + Mineral Tambahan. Meal Shake menyediakan jumlah yang seimbang bagi 9 asid amino yang diperlukan oleh tubuh untuk tumbesaran dan perlindungan.

Pastikan Meal Shakes ini tidak diberikan kepada bayi di bawah umur 1 tahun kay. Because danger for their digestive system. And also..please do not expose our kids to junk food.

Bagi anak-anak yang kurang makan, sekiranya berlanjutan/berlarutan boleh menjadi kronik kerana kekurangan nutrisi menjadikan mereka menjadi lebih hilang selera makan. 

Ini kerana, kadar vitamin B, fosforus, zat besi dan zinc yang diperlukan oleh badan mereka semakin berkurangan dan menyebabkan semakin hilang selera makan....

Apa Pulak Kandungan Dalam Mealshakes Shaklee ni?


1) Mengandungi 24 vitamin dan mineral yang penting untuk pertumbuhan anak-anak seperti calcium, iron, vitamin a and vitamin d. 

2) Menyediakan 19mineral dan vitamin penting untuk anak-anak yang sedang membesar juga untuk remaja-remaja untuk kekal kaut dan sehat.

3) Sumber terbaik serat pemakanan dan protein.

4) Sumber pekat kalsium.

5) Index glisemik yang rendah.

6) Terdiri dari gabungan bahan-bahan semulajadi yang diproses dengan kaedah natural agar lebih mudah diterima oleh tubuh tanpa kesan sampingan. 

Sesuai Untuk Dinikmati Oleh Semua Golongan :


1) Menambah Selera Makan Anak.

2) Anak Tidak Mudah Kerap Jatuh Sakit.

3) Memebantu Anak2 Yang Mahu Belajar Berpuasa (Membekalkan tenaga Tambahan).

4) Untuk Perkembangan Gigi & Tulang Yang Sehat (Kaya Dengan Kalsium, Magnesium, Vitamin
& Protein).

5) Membantu Menambahkan Berat Badan Anak Tetapi Tidaklah Sampai Obesiti.

6) Malah Sesuai Untuk Anak Yang Obesiti Kerana Dapat Memberi Rasa Kenyang Yang Lama.

7) Kolina, Kalsium Dan Protein Membantu Kecerdasan Otak Anak.


Ibu-ibu tak perlu risau dah tentang khasiat mealshake ni..anak tak makan tapi kita campur meal shakes dalam susu mereka, akan buat mereka lebih tambah selera nak makan dan makan lagi..tak pun gantikan susu harian mereka, terus minum mealshake! berbaloi-baloi! =)

=====================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================

***Yuran menjadi ahli Shaklee seumur hidup hanyalah RM65RM10 dikenakan oleh pihak Shaklee untuk kos penghantaran KIT SHAKLEE ke rumah anda bagi tujuan pengakrifan ID. Tetapi, jika Adrina sendiri COD KIT SHAKLEE untuk ahli baru. Tiada sebarang cas penghantaran dikenakan. Hanya RM65 dan baki akan dipulangkan kepada anda semasa COD jika anda bank in RM75.

✿ TQ. SIHAT BERSAMA VITAMIN CINTA ✿



0 comments:

Post a Comment