Monday, January 18, 2016

VIVIX Shaklee Pilihan Terbaik

Assalamualaikum. Hai..jom kita cerita pasal VIVIX Shaklee nie...mesti ramai sudah mengetahui kenapa VIVIX SHAKLEE menjadi pilihan ramai..hehe


Vivix™ adalah minuman campuran botani merupakan revolusi terbaru di dalam pemakanan polifenol.

Mengandungi campuran unik botani Polygonum Cuspidatum, Anggur Muscadine, Elderberi Eropah dan Lobak Ungu yang kaya dengan polifenolmenjadikan Vivix begitu unik. Polifenol adalah kumpulan fitokimia yang terdiri daripada sebatian tanaman yang mengandungi khasiat antioksidan dan sel anti-penuaan semulajadi.

Resveratrol adalah satu kandungan istimewa yang ada dalam Vivix yang menjadikannya sangat bermanfaat untuk pesakit jantung. Malahan kandungan Resveratrol dalam Vivix adalah 10 kali lebih hebat dari supplemen atau makanan berkhasiat yang lain.

Resveratrol membantu mengelakkan kerosakkan pada injap jantung, merendahkan tahap kolestrol jahat, dan mengelakkan keadaan gumpalan darah yang menyebabkan saluran darah tersumbat. Dengan ini, ternyata kandungan sirap ajaib ini mampu mengurangkan risiko serangan jantung.

Anda sememangnya bijak dalam menjaga kesihatan jantung dengan memilih Vivix terutama yang mempunyai sejarah keturunan sakit jantung. Hanya satu sudu kecil Vivix yang lazat setiap hari memberi kebaikan berpanjangan.



Jika anda ingin menikmati harga penjimatan potongan harga (diskaun) sehingga 20%, anda boleh mendaftar sebagai ahli Shaklee. Keahlian RM65 sahaja seumur hidup dan anda berpeluang menikmati lebih banyak keistimewaan lain selepas mendaftar sebagai ahli.

Boleh dapatkan produk SHAKLEE dengan harga runcit disini.
Boleh whatsapp Adrina 019-9673391 untuk harga yang lebih berbaloi-baloi.




0 comments:

Post a Comment