Saturday, January 9, 2016

Kenapa Memilih Tanamera sebagai Set Bersalin anda??

Assalamualaikum. Kenapa ramai memilih Tanamera sebagai SET BERSALIN ANDA. Boleh relax2 macam bau spa gitu..hehe

Set bersalin Tanamera

Kulit kita "bernafas dan hidup" merupakan organ terbesar ditubuh kita. Apa sahaja yang kita lakukan padanya ia akan menerima dan diproses oleh pelbagai sistem yang terdapat dalam badan kita. Ini adalah asas bagaimana produk semulajadi kami membantu dan memulihkan para ibu yang baru bersalin dalam masa yang singkat. 

Kenapa TANAMERA menjadi pilihan?

Diformulakan berdasarkan cara rawatan tradisional Melayu, Cina dan Ayurvedic (India) sebagai satu cara semulajadi untuk para ibu yang baru bersalin kembali pulih dari segi dalaman dan luaran secara seimbang dari segi horman dan fizikal. 

Dibuat 100% berasaskan tumbuhan semulajadi dengan penggunaan herba tropika minyak pati. 

Tidak menggunakan pewarna tiruan, pewangi, pengawet serta bahan kimia bertoksik ataupun jamu yang mana kita tahu mungkin memberi kesan merbahaya kepada si comel kita. Ia juga halal kerana tidak mengandungi bahan yang mencurigakan dan mendatangkan was-was.

Direka khas untuk memberi penjagaan semasa hamil dan membantu melancarkan proses bersalin. Juga penjagaan semasa didalam pantang untuk membantu ibu yang baru bersalin berehat, pulih dan bertenaga serta mengembalikan bentuk asal tubuh dalam masa sesingkat mungkin.

Walaupun masih menyusukan si comel mereka, mereka boleh merasai kesan daripada aroma terapi yang membantu ibu lebih tenang, relaks dan kembali pulih.


Boleh dapatkan produk TANAMERA dengan harga murah disini.
Boleh whatsapp saya Adrina 019-9673391 untuk lebih lanjut.



0 comments:

Post a Comment