Wednesday, November 6, 2013

Parut Jerawat Semakin Pudar dan Kulit Bertambah Cantik


Assalammualaikum dan hai!
Bercerita perihal kecantikan kulit muka, mesti ramai wanita tertarik kan? Yelah..mana ada wanita yang tak impikan kulit muka cantik, berseri, bersih, gebu. 

Setiap hari, bukan sahaja wanita..lelaki pun sama juga. Mesti ada yang belek muka di cermin. Wanita pula, boleh di katakan rata-rata ada cermin muka di setiap meja kerja. 

Semakin meningkat usia, semakin banyak sel-sel kulit kita yang mati. Kalau kita tidak amalkan gaya pemakanan sihat serta tidak amalkan penjagaan kulit muka dengan baik, pasti sel kulit yang baru nak tumbuh terbantut serta tumbuhnya sel baru itu tidak berkualiti. 

Akibatnya..kulit muka nampak kusam. Jerawat penuh satu muka. Muka mudah berminyak. Parut lama di muka tidak pudar malah bertambah pula parut yang baru.

Jom tengok testimoni yang semakin pudar parut jerawatnyaa...



Alhamdulillah, lepas je consume ESP, GLA, Alfafa, B-Complex dgn Zinc ni lah hasil yg anak saya dapat. berat badan dia pun turun sebanyak 5kg.. happy sangat2 bila tengok anak sendiri sihat and makin cantik.. dulu, muka anak saya memang hancur, macam2 dah pencuci muka yang dia pakai semua tak serasi.sampai habis duit beli pencuci muka untuk kulit dia ni.. huhuhu, manalah tahankan. syukur sangat2 saya di temukan dengan shaklee ni.. bila dah rasa ada perubahan, terus join jadi member and buat bisnes. 


Sangat ketara perubahan pada kulit muka sebelum dan selepas menggunakan Set Kecantikan Shaklee. 



Set D atau Set Kecantikan daripada Shaklee ini, mengandungi, Vitamin B-Complex, Vitamin C dan juga Vitamin E. Setiap vitamin mempunyai peranan serta khasiat tersendiri. Pengambilan SET D bersama ESP juga sangat membantu kulit anda menjadi sihat dan lebih muda.


1- Vitamin B (B-Complex)


Ini adalah vitamin larut air, membantu menukarkan gula kepada tenaga. Vitamin ini mampu membantu kita mengawal tekanan dan memberikan emosi yang lebih stabil. Membantu melembapkan kulit dan memberi perlindungan kepada kulit wajah. Vitamin ini juga membantu mengurangkan kegatalan dan merah-merah akibat kulit kering.


2- Vitamin C (Vita-C)


Anti-oksida yang melawan radikal yang menyebabkan kedutan, kulit mengelembir dan tanda-tanda penuaan yang lain. Merangsang pembentukan dan peningkatan produksi kolagen kulit, menjaga kekenyalan kulit wajah, serta kehalusan kulit. (anti aging & anti wrinkle)


3- Vitamin E (Vita E-Complex)


Vitamin larut lemak yang berfungsi sebagai anti-oksida. Agen anti penuan yang membantu mengurangkan garis-garis halus. Vitamin ini juga berfungsi merangsang kelembapan kulit semulajadi dan membantu mencegah kanser kulit.



===============================================
BERMINAT UNTUK DAPATKAN VITAMIN SHAKLEE?

Boleh WhatsApp
Adrina 019-9673391
✿ FREE SPECIAL CONSULTATION 
✿ FREE SPECIAL e-Book 

Jika nak Adrina COD area PUCHONG, SRI KEMBANGAN, USJ, SHAH ALAM, BANDAR KINRARA, PUTRA HEIGHT boleh hubungi Adrina untuk temujanji. 

Adrina akan pos ke alamat ke seluruh Malaysia jika anda di luar kawasan ;)
========================================


0 comments:

Post a Comment